Klinická studie blahodárného účinku Omega-3

Tak jsem dostal do ruky formulář pro spotřebitelský průzkum blahodárného vlivu Omega-3 na organizmus. Jako odměnu za vyplnění dotazníku prý dostanu 30-denní balení zdarma.

Čtu dál, nejsem včerejší. Pod regulerním formulářem s dotazy typu: “Jíte ryby víc než 3 krát týdně?” je návod. Dlouhý, ale číst se vyplatí. Cituji:

ANO, děkuji, zůčastňuji se spotřebitelského průzkumu a současně obdržím jako poděkování za pomoc uvítací balíček 30-denního balení Přírodní Omega-3 v ceně 0,- Kč. Zaplatím jen poštovné 45,- Kč. K dalším nákupům se nezavazuji, jsem jen povinen do 14 dnů informovat firmu NaturaMed Pharmaceuticals, pokud nebudu chtít více zásilek. Jako abonent dostanu každý měsíc nové balení Omega-3 v ceně 299,- Kč, včetně poštovného! Sám mohu rozhodnout, kdy budu chtít objednat extra zásilku, zásilku vynechat, či tento abonentní program zrušit.

Hustý! Čtu dál… teď už hodně drobným písmem.

NaturaMed Pharmaceuticals uchovává moje údaje tak, aby mi mohly být poskytovány ty nejlepší služby a aby mi spolupracující firmy mohly dát výborné, unikátní nabídky poštou, nebo přes telefon.

Takže ve zkratce: Zdarma si objednáte Omega-3 za 299 Kč na každý měsíc a ješte budou obchodovat s Vašimi osobními údaji. A tady je popsáno co se stane, až si objednáte. Dovolím si klasifikovat firmu NaturaMed Pharmaceuticals jako nefér.

Poznámka pod čarou. Na Internetu se dají koupit alternativy za 130 Kč.

Štítky: , ,

85 komentářů k příspěvku “Klinická studie blahodárného účinku Omega-3”

  1. guru josh říká:

    aha, no neber to

  2. Hana Blažejová říká:

    Dostala jsem upomínku o nezaplacení zásilky. Před X měsíci jsem si objednala uvítací balíček za 45,00kč,který jsem do dnes neobdržela,asi ztoho důvodu,že jsem u Vás kdysi odebírala zboží. Nyní mi přišla upomínka o nezaplacení částky 369,00kč. Nechápu.

  3. Roman Mackovcak říká:

    Předpokládám, že jste dostala upomínku od Naturamed…

  4. johana2 říká:

    Praktiky firmy Naturamed jsou pozoruhodné, ale ještě pozoruhodnější je reakce ČOI České Budějovice! Firmě jsem zaslala zpět doporučeně jejich zásilku i s fakturou a přesto po týdnu přišla další upomínka na zaplacení 374 Kč. Stěžovala jsem si ČOI,ano s firmou jsou potíže, ano bude se to řešit…Na moje upozornění, že první balíček byl bez označení, co výrobek obsahuje , chybí složení výrobku, pracovnice ČOI reagovala, že provedli kontrolu, vše je v pořádku, ale písemně mi to potvrdit nemohou. Na můj dotaz kdo je vlastně kontaktní a zodpovědná osoba ve firmě Naturamed, mi sdělili, že TA PANÍ JE MOC HODNÁ A SLÍBILA, ŽE TO DÁ DO POŘÁDKU… To jméno tam pořád ale chybí a co ta norská firmička, co nám dodává to zdravíčko, no tak ta taky jaksi chybí, taže ty kuličky můžou obsahovat i motorový olej,( snad už nebude vyjetý), no a na závěr jsem byla otázána, co vlastně od nich,(tedy ČOI), CHCI?

    Už jsem párkrát brečela na špatným hrobě, ale nebylo to tak očividné, jako tady.

  5. Roman Mackovcak říká:

    Máte k tomu nějakou písemnost… něco hmatatelného?

  6. johana2 říká:

    Pro pana Romana Mackovcaka: Pokud nejste zaměstnanec ČOI – hned po telefonátu mi taky došlo, že jsem měla raději napsat doporučený dopis, ale skutečně jste si jistý, že by to mělo smysl?
    Jistě, dají se udělat v této věci i jiné kroky, ale svoji energii radši nasměruji smysluplnějším způsobem.

  7. Roman Mackovcak říká:

    V poslední době komunikuji se státními institucemi zásadně písemně. Do telefomu Vám řeknou cokoliv. Za písemnou odpovědí si musí stát.

  8. Jiří Hoza říká:

    Vážení,souhlasím se všemi výše uvedenými komentáři ohledně firmy
    NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. České Budějovice.Taktéž zasílám komentář
    a averzi vůči této firmě.Taktéž jsem dostál upomínku ohledně nějakého produktu Omega 3,který jsem údajně nezaplatil aniž bych ho obdržel.Po telefonickém rozhovoru s paní této firmy,jsem měl odepsat,že jsem nic neobdržel.Toto jsem učinil dne 09.01.2010 a věřte,že jsem jim tam napsal pořádný dopis se všemi nej a že na ně pošlu ČOI.Do dnešního dne a to je
    19.03.2010 mi nebylo odpovězeno i když jsem poslal dopis doporučeně a mám od něho doklad.Ze zákona by měli odpovědět do 30 dní.Tak zvažte co to je za firma.A co na to ČOI?,že je všechno v pořádku,jak je výše uvedeno,že dělala ve firmě kontrolu.Jakou dělala kontrolu,ruka ruku myje?Bylo by zapotřebí aby tam udělali audit ,jak jsem uvedl v mém dopise.Jezte pravidelně ryby a nemusíte používat Omegu 3,vždytˇto je jen
    rybí tuk,který já když jsem navštěvoval Obecnou školu,tak jsme jej dostávaly pravidelně a zadarmo a tedˇnějaká česka firma chce na tom vydělávat a ještě odepisovat daně,že zasílá zákazníkům nabídky.Zamyslete se všichni,je to nevěryvhodná firma a navíc pracuje s našimy údaji o ochranu osobnosti,které jsem já jim v dopise přikázal aby mě zrušily a dnes mi zase přišla nabídka.Děkuji Vám za přečtení mého dlouhého komentáře ohledně této firmy.Dne 19.03.2010 pisatel z Karviné.

  9. Fischlová říká:

    Dnes jsem volala natural Med, že nežádám další zásilku Omega 3, tak na mně operátorka požadovala zákaznické číslo, které bylo na peněžní poukázce neplatit-pochopúitelně jsem ji vyhodila!! Na listě, kde mi píší, že jako abonent nejsem zavázána k dalšímu nákupu už moje zákaznické číslo není, takže obdržím další zásilku, kterou nepřijmu a nechápu, proč Natural Med na nás hraje takovou komedii, když jsem řekla jméno a adresu, tak se jim na počítači moje zákaznické číslo nerobjevilo! Je to neseriózní jednání a kdyby jejich OMEGA 3 byla tak zázračná, tak nemusí se zákazníky jednat tímto způsobem.

  10. Roman Mackovcak říká:

    S telefonem na soudech neuspějete. Doporučený dopis, podací lístek pěkně uschovat.

  11. Radek Kelbl říká:

    Je to banda zlodějů,co si ta firma vůbec dovoluje nechápu.Už mi přišla druhá upomínka o zaplacení jinak mě prý budou předávat k dalším úkonům a klidně to bude vymáhat exekutor.Zkoušel jsem jim několikrád psát na emailovou adresu,ale ta byla zrušena.Přišel mi od nich akorad kontakt na ně,ale co se budu bavit s nekým po telefonu když vím že tím stejnak nic neviřeším.Na doporučený dopisi nereagujou tak co mám dělat.Přece nepůjdu a nezaplatím to bych musel být blázen abych je v tomhle podporoval.Ale co teď mam dělat to fakt nevím.Udivuje mě co si tohle dovolí a hlavně že jim to prochází.Vždyť přece musí být někde spravedlnost.

  12. Roman Mackovcak říká:

    V civilizovaném světě to funguje asi takto: Buď je ve smlouvě korespondenční adresa obou subjektů, nebo se za takovou považuje sídlo firmy. Na tuto adresu se pošle doporučený dopis s výpovědí smlouvy. Když se dopis nevrátí, je doručen. Když se vrátí, je potřeba uschovat ho (NEOTEVÍRAT). V obou případech je potřeba uschovat i podací lístek.

    A u nás… nedala by se použít datová schránka?

  13. Ivana Jensen říká:

    Radim se mezi postizene…
    Tez mi dosel dotaznik k vyplneni, po te balicek k odzkouseni.
    Po nekolika tydnech dalsi balicek, dalsi den upminka za nezplacenou fakturu.
    Coz jsem nemohla vydychat, po telefonatu na zminovanou firmu jsem byla ujistena, ze kdyz vse odeslu zpet, nic vyzadovat nebudou a vse se rusi.
    Odeslala jsem nerozbalene oba balicky doporucene.Dnes opet upominka s fakturou…Opet telefonat, mail nefunkcni, ted budu posilat oskenovany doklad o odeslani dopor.dopisu.
    Jak dlouho mi budou takto otravovat zivot????
    Chytre podnikani.

  14. Jan Halík říká:

    Taky jsem naletěl, Myslel jsem že je to jen anketa ale je tu řada varovných signálů:
    – Produkt není běžně v prodeji – může to být nějaké placebo nebo ..
    – Není o tom informace u ústavu pro kontrolu léčiv
    – Adresa firmy je trochu bokem, osobní návštěva by byla časově a finančně náročná, schválně – je někdo z polapených přímo z Českých Budějovic ? , možná by mohl zkusit zazvonit na sídle firmy. Jestli je to nějakej prázdnej byt, tak je to jasný. – Vymáhají platbu za něco co jsem neobjednal, nepodepsal. Nedá se odmítnout, vrátit poštá to dá jen do schránky. – Odkud brali naše adresy ?

    Uvítáme každou zkušenost kdo jste se tohoto ekonomoparazita zbavili.
    Co dál? Bojím se že by to mohli dotáhnout k exekuci teď je všechno možné, je to vůbec právně vpořádku?
    Chtělo by to dát podnět k ČOI – to už někdo zkoušel, nebo do publicistických pořadů “Reportéři”, “Občanské judo apod.

  15. Nováková říká:

    Přesně to samé potkalo mou dceru.Poslali ji výrobek pouze po telefonickém zdělení,že zaplatí jen za poštovné.Nikde nic nevyplnila a stále jí chodí upomínky.Můj názor je,že chtějí zastrašit lidi a dost se jim to zřejmě daří,soudě podle vyděšených příspěvků napálených lidí.Logicky vzato,jak by mohla firma něco vymáhat,když žádná smlouva neexistuje.To bych mohla jim také posílat neobjednané šunty a pak po nich vymáhat peníze.Také bych nikde neuspěla.Proto se nenechte strašit,napište na obálku adresát neznámý a pošlete zpět.Ono je to přestane bavit,posílat upomínky.

  16. Skálová Eva říká:

    Ruším další dodávku Omega 3.Zakáznické číslo 577386.Skálová

  17. NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o říká:

    Dobrý den,
    jsem zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o..Velice nás mrzí stížnosti které jsou níže uvedeny. Snažíme se vždy vyjít našim zákazníkům vstříct. Pokud došlo k nějakému nedorozumění, chtěli bychom Vás touto cestou požádat, abyste nás kontaktovali mezi 8 – 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY :+420 389 005 115(telefonn číslo pro slovenské zákazníky +421(0)233 006 743) nebo nám napište na adresu Nemanická 16, 370 18 České Budějovice( adresa pro slovenské zákazníky P.O.Box 4300, 800 90 Bratislava 090). Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www naturamed cz. S pozdravem tým NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

  18. Jiřina Polašková říká:

    Dobrý den dnes jsem Vám zaslala fax ozrušení programu OMEGA3 z důvodu stěhování do zahraničí.Byla jsem Vaší klientkou 2roky a maximálně jsem byla se službami zpokojená.Děkuji touto cestou ještě jednou za Vaší vstřícné jednání a nenechte se odradit některými klienty.Myslím že se jedná jen o nedorozumění a vše se vysvětlí.Přeji Vám hodně zdaru ve vaší dobré práci. S pozdravem JiřinaPolašková. 27.5.2010

  19. Kukla Miroslav-Slavkov uBrna říká:

    Ruším další dodávku OMEGA-3.Zákaznické číslo :574101

  20. Alois Peterek říká:

    Rušim další dodávku OMEGA a již nechci být dále kontaktován- 3.Zákaznické číslo: 453788

  21. Tunega Franta říká:

    Včera jsem obdržel dopis od výše “chválené”firmy na produkt Omega3.Mám zdravotní problémy a uvažoval jsem,že si to vezmu na skoušku.Jenže mne napadla myšlenka,podívat se na firmu na internetu a jsem překvapen,že náš stát a orgány,které nás mají chránit jsou s touto firmou zajedno.K čemu je máme?Aby se zde zakládali podvodnícké firmy?Děkuji všem za příspěvky,které mne otevřeli oči a neobjednám si nic,ale poštou jim pošlu jejich obálku,ať si to strčí za klobouk a neotravují!

  22. Šolcová Václava říká:

    Ruším jakékoliv zasílání a nedovoluji poskytnout osobní údaje žádnému dalšímu subjektu. Nic jsem si neobjednala. V jiném případě se obrátím na právní službu , která se touto firmou a tímto případem již zabývá.
    zákaznické číslo 710680/4531797 . Číslo zásilky 4531797/2 z 16.7.2010
    Po obdržení vrácené zásilky , žádám o vyjádření souhlasu ,že tato firma nebude poskytovat nikdy žádné mé osobní údaje dle zákona o os. údajích.
    děkuji všem lidem ,kteří přispěli a otevřeli také mě oči . Jsem ráda ,že všichni nejsme lhostejní. Teď budu raději šetřit peníze na operaci očí mé dcery než dávat peníze podvodným firmám.

  23. Pavel Hrma říká:

    Ruším další zasílání Omega 3.
    Zákaznické číslo : 716442, číslo zásilky 4520389 / 1 ze dne 09.07.2010.
    Nic jsem si neobjednával, žádnou smlouvu nepodepisoval. První zásilku jsem našel vhozenou ve schránce, až po rozbalení jsem zjistil o co se jedná a složenku jsem tedy zaplatil. Další zásilky si však zasílat nepřeji. Jinak vše budu řešit právní cestou.
    Zajímalo by mě odkud vzali moji adresu ? telefon nikdo nezvedá a když jsem chtěl další zasílání zrušit odesláním e-mailu, také to nešlo.
    Je někdo z této “poctivé firmy ” schopný nám vše vysvětlit ?

  24. Zdena Šosová říká:

    Zákaznické číslo:229002 – Počátkem srpna 2010 jsem telefonicky zrušila zasílání Omega 3. Tento týden mi přišla další zásilka. Budu to muset řešit doporučeným dopisem. Člověk by se v dnešní době měl podrobně informovat, než na něco “naletí”.

  25. Veronika říká:

    Dobrý den, dnes jsem našla na stole ono balení 3-omega, které jsem jim BOHUŽEL dovolila mi poslat s tím, že jsem vážně naivně uvěřila tomu, že zaplatím skutečně jen těch 45,- a pak to hned zruším. Ale podle toho,co tady čtu, to asi nebude tak snadný :( Zítra tam zkusím zavolat a pak asi pro jistotu ještě poslat doporučenej dopis a napíšu, jak to dopadlo. Podle toho,co za stížnosti jsem našla všude na netu se začínám vážně bát…

  26. NaturaMed říká:

    Dobrý den,
    rádi bychom se opět zapojili do diskuze na této stránce. Pokud máte jakýkoliv dotaz k námi nabízeným výrobkům či věrnostnímu programu, prosím kontaktujte nás prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY : +420 389 005 115 a to každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin. Více o novinkách, které v současné době připravujeme, se dozvíte na omega3 webnode cz/novinky-omegamarina-forte/ a další kladné reakce našich zákazníků naleznete na www naturamed cz v sekci „zákazníci píší“. S pozdravem NaturaMed Pharmaceuticals

  27. ing.pavol Červenák říká:

    Aj ja som naletel,napísalô som aj doporučený list,al,e reakcia nebola na moju reklamáciu,že som nedostal faktúrované zásielky,ale že som požadoval faktúry.Neviem či pán Tácha nevie číétať,alebo si táto podarená firma robí z nás lacné žarty_
    Podozrivé sú aj adresy a kontakty a nejestvujúca mailová adresa

  28. Vladimír Dohnal říká:

    Dne 1.7.2010 jsem vám zaslal doporučený dopis,s tím aby jste mi přestali obtěžovat vašimi přiblblými upomínkami a složenkami,dne 1.9.2010 jsem zase od vás obdržel složenku a upomínku za něco co jsem si od nikdy nevzal,takže mi přestaňte srát,vy debilové.

    Dohnal Vladimír
    Na Pomezí 19 Praha 5

  29. Markéta říká:

    Zdravím všechny podvedené a ždímané z našich peněz !!! Obdrželi jsme s přítelem také balíček s OMEGA Forte 3,6,7,9…ale k našemu úžasu jsme dostali každý jiný produkt, já červené kapsle a přítel vybledlé zažloutlé….tak nás ihned přešla chuť něco zobat…45,- Kč za poštovné jsme uhradili a okamžitě volali o zrušení jejich pofiderního programu. Paní nám tvrdila, že je vše zrušeno a včera přišly opět 2 balíčky, které samozřejmě nezaplatíme a pošlme zpět !!! Žádnou smlouvu jsme nepodepsali, nemají nic v ruce a my taky nééé….Takže Vážení podvedení, kdo ví, co nám to posílají za hnus a myslím, že by nám to mohlo taky uškodit, protože jejich jednání, jak to tady všechno čtu, je podobné chování řeznických psů !!!!! Jóó…a pro zpestření mi paní do telefonu řekla, že není možné, že nám přišli každému jinak zbarvené kapsle, že JÁ špatně vidím !!!! To už bylo moc…nějaká vědma…poznala přes telefon, že jsem údajně barvoslepá !!! Síla co, tak se nenechte napálit, jak už zde někdo uvedl, pošlou vám stejně motorový olej v kapslích !!! Radši koupít v lékárně poctivý výrobek !!!

  30. Peter Hric říká:

    Chcem zrusit dodavku Omega 3, kedze v nasej lekarni ju dostanem za polovicnu cenu ako od NaturalMed, ale neviem, ako sa mi to podari, telefonne cislo neexistuje /signal halali/, adresa tiez – iba P.O.Box… mam pisat do Ceskych Budejovic, ked mi zasielky chodia z Bratislavy?
    Moje zakaznicke cislo: 138075

  31. Marta BAJCIAROVÁ říká:

    Prosím neposielajte mi vaše výrobky.Budem ich ignorovat,aj tak ostanú v koši.Zloženky su v balíčku,tak ich vyplácat nebudem.Dakujem za pochopenie.Moje zákaznícke číslo 734876

  32. Marta BAJCIAROVÁ říká:

    Prosím neposielajte mi vaše výrobky.Budem ich ignorovat,aj tak ostanú v koši.Zloženky su v balíčku,tak ich vyplácat nebudem.Dakujem za pochopenie.Moje zákaznícke číslo 734876.AK náhodov budete posielat,tak ja vám ich pošlem spat

  33. Květa Ponikelská říká:

    Ruším tímto dnešním dnem další dodávky Vašeho produktu OMEGA 3.Moje zákaznické číslo je 774873.V případě neoprávněného zaslání dalšího produktu tento vracím i s fakturou,kterou neuhradím.Současně jsem zaslala i doporučený dopis na zrušení dalších dodávek zmíněného produktu.

  34. rudolf pecha říká:

    dobry den,s okamzitou platnosti rusim veskere od vas dodavki,nic nezasilejte,tak jsem byl i vyrozumen pri prvni objednavce,ze kdykoli muzu vse zrusit,castku 84kc vam zaslu na uvedenou adresu,,timto koncim vasimi vyrobki.zakazkove cis;775707…PECHA RUDOLF

  35. PETR KAVALEK říká:

    Prosim o zruseni programu omega 3 marine.Dekuji

  36. KOTANOVÁ LADA říká:

    PROSÍM JIŽ MY NEPOSÍLEJTE MNOU OBJEDNANÉ OMEGA MARINE FORTE DRAŽÉ ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO 742458 PŘEDEM DĚKUJI ZA KLADNÉ VYŘÍZENÍ

  37. Jaroslav Krivák říká:

    Dobrý den,také jsme zaplatil první balíček a následně telefonický zrušil zasílání dalších. I přesto,že mi bylo slíbeno že je to vyřízeno,došel mi další,který jsem vhodil do poštovní schránky k odesláni zpět. Vzápětí bylo zase vyžadováno zaplacení zásilky,volal jsem znovu do Č.Budějovic,byla slíbená náprava…..dnes mi bylo od f.Intrum Justitia doručeno,abych okamžitě zaplatil,jinak skončím v exekuci. Je to prachsprosté podvodné jednání dané firmy. Proto i tady jim sděluji,že nemám zájem o jejich výrobky y zároveň o vymazání mých dat z databáze.Moje zákaznícke číslo je 676272 Děkuji.

  38. Karel Navrátil říká:

    Dobrý den, dnes jsem dostal dopis “Uzavření případu” od firmy Intrum Justitia s.r.o. s výhrůžkou exekuce za nezaplacení zaslaného preparátu od firmy NaturaMed. Ještě chci dodat, že jsem dostal pouze první zásilku za 45,-Kč, další jsem nepřevzal a poslal nazpět. Máte někdo podobnou zkušenost nebo radu jak mám postupovat?
    Děkuji za ohlasy. Karel

  39. Melicer stefan ml. říká:

    prosim nezasielajte OMEGA3,na uvedenej adrese sa menovany uz nenachadza,umrel.Jeho cislo ste oznacili:107391.Jedna sa asi o jeho zakaznicke cislo.

  40. Dvořáková Věra říká:

    I mě bylo nabídnuto balení Omega 3 zdarma za vyplnění ankety,další balení
    jsem odmítla. ale bylo mi posláno!
    A problémy začaly. Už přes rok se trápím s f. NaturaMed a přes půl roku
    s f.Intrum Justitia. Z balení Omega 3 se k dnešnímu dni, z důvodu řešení
    této situace, stal několikatisícový produkt a hrozba exekuce. A to jsem ho poslasla zpět. Jsem už takzoufalá, že se z bezmocnosti směji. jako p. Klika, který se směje do telefonu,když mu situaci, po několikáte ,vysvětluji.Takhle to vypadá s celou českou republikou.Samé zahraniční firmy! A my jsme zcela bezmocní ak smíchu celému světu, že naši zákonodárci toto dopustili!

  41. NaturaMed Pharmaceuticals říká:

    Dobrý den,
    jsem zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. Velice nás mrzí stížnosti které jsou níže uvedeny. Bohužel není možné rušit zasílání produktů prostřednictvím blogů. Pokud došlo k nějakému nedorozumění nebo chcete abonentní program ukončit, chtěli bychom Vás touto cestou požádat, abyste nás kontaktovali mezi 8 – 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY :+420 389 005 115(telefonn číslo pro slovenské zákazníky +421(0)233 006 743) nebo nám napište na adresu Nemanická 16, 370 18 České Budějovice( adresa pro slovenské zákazníky P.O.BOX 35,840 00 Bratislava 4). Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www naturamed cz.
    S pozdravem tým NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

  42. VP říká:

    Dobrý den, zrovna mi volali, ještě netušíc jsem jim nadiktoval adresu, hovor byl nahráván, kde jsem se přiznal k tomu, že první balíček chci za 45 kč. Teď bych se chtěl zeptat.
    Dalo by se to nějak zrušit ještě před přijetím balíčku? Mohou mi v budoucnu hrozit exekucí, jestliže jsem nic nepodepsal? (jen ten hovor nahrávaný). Nerad bych se dostal do problémů, proto vás žádám o radu, jak se tomu vyhnout. Děkuji

  43. NaturaMed Pharmaceuticals říká:

    Dobrý den,
    program pravidelného zaslání balíčků byl vytvořen na základě přání našich zákazníků. Naše produkty jsou zasílány zákazníkům jen na základě řádné objednávky.Pokud si zákazník program nezruší je mu automaticky zaslána další zásilka. Abonentní program je velkým benefitem. Váš doplněk stravy bude doručen přímo do Vaší poštovní schránky a to s naprostou pravidelností. Navíc máte 14-ti denní dobu splatnosti na složence.

    Pokud si nepřejete zasílání dalších zásilek, kontaktujte nás mezi 8 – 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY : 389 005 115 nebo nám napište na adresu : Nemanická 16, 370 18 České Budějovice. Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www naturamed cz.

  44. O.Dudova říká:

    Je mi 87 let,4 mesice jsem kvuli urazu nevychazela z domu. Dcera zaplatila za 1.balicek 49kc a napsala do vzkazu pro adresata,ze jiz nechci posilat dalsi balicky s \Omega 3/.Presto mi dnes firma Naturamed hrozi exekuci. prosim o rdu,co delat. Dekuji

  45. NaturaMed Pharmaceuticals říká:

    Dobrý den,
    rádi bychom se opět zapojili do diskuze na této stránce. Naše produkty jsou zasílány zákazníkům jen na základě řádné objednávky.Pokud si zákazník program nezruší je mu automaticky zaslána další zásilka. Zásilky lze zrušit pouze telefonicky nebo písemně.

    Pokud máte jakýkoliv dotaz k námi nabízeným výrobkům či věrnostnímu programu, prosím kontaktujte nás prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY : +420 389 005 115 a to každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.

  46. Vladimír Mervart říká:

    AHOJ JE TŘEBA TO HNÍZDO NAJÍT A VYPÁLIT

  47. Mic Ric říká:

    to NaturaMed Pharmaceuticals:
    Proč se nepochlapíte a nereagujete alespoň na některé příspěvky?

  48. NaruaMed Pharmaceuticals říká:

    Dobrý den,

    na jednotlivé příspěvky je obtížné reagovat. Abychom mohli jednotlivé případy prošetřit a vyřešit k oboustranné spokojenosti, musíme znát zákaznické číslo a specifika každé objednávky. Ke komunikace s naší firmou slouží zákaznická linka : +420 389 005 115 nebo korespondenční adresa: Nemanická 16, 370 18 České Budějovice. Mrzí nás, že se u některých zákazníků vyskytly problémy, řešit je formou blogu však není možné.

    NaturaMed Pharmaceuticals

  49. JAROMÍR Prošek říká:

    Prosím dále my neposílejte OMEGA MARINA FORTE Dražé zák.číslo 740078v případě další objednávky Vás budu kontaktovat. Děkuji za dosavadní spolupráci – Jaromír prošek – Ohradní – Michle 1344/51 14000 praha 4

  50. choze říká:

    dobry den, jak mam zrušit odběr OMEGA MARINE FORTE DĚKUJU ZA ODPOVĚD

  51. choze říká:

    nechapu proč by obědnavka nemohla byt zrušena pomoci webu a musime kamsik volat nebo psat!!

  52. Rudolf Pilarčík říká:

    Ďakujem sklamaným klientom za tieto informácie. Inak by som tým podvodníkom “sadol na lep” aj ja.

  53. Klídek lidi říká:

    Lidi klídek nikam volat nemusíte nic psat nemusíte a hlavně NIC NEPLAŤTE !! Firma naturamed nemá žádné právo povás cokoli vymáhat nemá ktomu totiž žádný podklad. Hází zboží do schránky… já to beru jakobyho házela z okna :D obědnávejte jak chcete a veškerých upomínek trvejte natom že vám nikdy žádné zboží nepřišlo. Ktomu aby povás mohli něco vymáhat by potřebovali důkaz toho že jste něco převzali dokad tohle nemají. Tak nemají nárok cokoli povás chtít

  54. k zamysleni říká:

    jednoznacne objednat, a adresu napsat na MUDr, kdyby ji nahodou doma dosly ;)

  55. NaturaMed Pharmaceuticals říká:

    Dobrý den,
    rádi bychom se opět zapojili do diskuze na této stránce. Pokud máte jakýkoliv dotaz k námi nabízeným výrobkům či věrnostnímu programu, prosím kontaktujte nás prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY : +420 389 005 115 a to každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin. Více o novinkách, které v současné době připravujeme, se dozvíte na omega3 webnode cz/novinky-omegamarina-forte/ a další kladné reakce našich zákazníků naleznete na www naturamed cz v sekci „zákazníci píší“. S pozdravem NaturaMed Pharmaceuticals.

    Ještě jednou bychom rádi poznamenali, že opravdu nemůžeme rušit programové objednávky skrze blogy nebo podobné neoficiální komunikační kanály.

  56. Jarda K. říká:

    Skvělý dárek od NaturaMed Pharmaceuticals – záznamový kalendář 2012, kde chybí únor 2012!! Copak je teď za měsíc a proč tam chybí?
    Co Vy na to paní doktorko Cajthamlová? Takhle si vážíte klientů?
    A to pomíjím nekvalitní tisk kalendáře.
    Proč nemáte na www e-mail? Copak je 19. století?

  57. otto otto říká:

    NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

    ČOI = korupcia

  58. Marta říká:

    Lidi, jste normální???
    Já jsem také Omegu měla, přečetla jsem si podmínky, kde stálo, že pokud nebudu chtít další zásilky, mám se do 2 týdnů ozvat. To jsem udělala, operátorce jsem řekla, že další balíčky už nechci, slečna mi vše potvrdila a je to v pořádku. Nepáchu proč tady pořád klejete, když si nic nezrušíte a pak skuhráte …. V tom případě si stěžujte na svojí hloupost. Když vám někdo nabídne něco za pár korun, tak byste si ruce utrhali a pak na to čumíte s hubou dokořán! Stačí číst a jste z obliga. Já jsem se tam všechno dočetla a problém nemám – to je zajímavý. Naopak si budu teď omegu objednávat dál. koupila jsem na zkoušku omegu v Kauflandu a omegu od Natura a vzala je ke známé do laborky a vskutku byste se divili nad tím rozdílem. Marta, Tábor.

  59. MUHLPACHROVÁ říká:

    Došla mi upomínka o nezaplacení balíčku,nejsem si vědoma že bych jim něco dlužila.Vše jsem si zaplatila i když jsem poslední balíček odeslala zpět chtějí ho po mě zaplatit\!!!!Dostanou zboží a není jim hanba ještě chtít peníze po lidech za nic.Jsou to jen ZLODĚJI.

  60. Alena Durdilová říká:

    Po přečtení těch negativních příspěvků musím také reagovat.Já nemám žádné špatné zkušenosti s firou Natural Med.Omega 3 mi pravidelně chodí už asi 4-5 let,jsem s ní spokojená a pokud jsem potřebovala z nějakých důvodů dodávku pozastavit až na půl roku,vždy mi bylo po telefonické domluvě ochotně vyhověno.Je pravdou,že jsem i já jednou obdržela upomínku o nezaplacení a reagovala jsem tak,že jsem zásilku neobdržela.Ale,bohužel,schránku nemám zamčenou a lidé jsou různí.Složenku jsem zaplatila a jinak jsem se službami spokojená a navíc jsem si objednala další produkt.

  61. NaturaMed Pharmaceuticals říká:

    Dobrý den,
    jsem zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. Těší nás pozitivní ohlasy na naše služby a naopak jsme znepokojeni stížnostmi které jsou zde uvedeny.
    Snažíme se vždy vyjít našim zákazníkům vstříct. Pokud došlo k nějakému nedorozumění, chtěli bychom Vás touto cestou požádat, abyste nás kontaktovali mezi 8 – 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY :+420 389 005 115, nebo nám napište na adresu Nemanická 16, 370 18 České Budějovice.
    Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www  naturamed cz. S pozdravem tým NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

  62. Eva ŠAŠKOVÁ říká:

    Tak jsem volala na tuto firmu že ruším objednávku z důvodu babičky dlouhodobé hospitalizace v nemocnici at jí pak nechodí upomínky .Paní která vyřizuje zákaznickou linku mi to po nahlášení všech údajů odsouhlasila že zasílání ruší ale po 3 týdnech přišel produkt znovu.Tak nevím zda linka opravdu funguje pro zákazníky a co bych měla ještě udělat aby babičce přestala chodit.Z rodičovského příspěvku opravdu takovou blbost kupovat nebudu .

  63. Jitka říká:

    Omega Marine forte si kupuji již dva roky. Nikdy jsem neměl s touto firmou špatné zkušenosti. Když jsem potřebovala zasílání omezit, tak jsem zavolala a následně vše běželo dle domluvy.

  64. NaturaMed Pharmaceuticals říká:

    Dobrý den všem,

    Dobrý den,
    rádi bychom se opět zapojili do diskuze na této stránce. Pokud máte jakýkoliv dotaz k námi nabízeným výrobkům či věrnostnímu programu, prosím kontaktujte nás prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY : +420 389 005 115 a to každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin. Více o novinkách, které v současné době připravujeme, se dozvíte na omega3 webnode cz/novinky-omegamarina-forte/ a další kladné reakce našich zákazníků naleznete na www naturamed cz v sekci „zákazníci píší“.
    S pozdravem NaturaMed Pharmaceuticals

  65. Marie Pacalajova říká:

    take Vam chci napsat,šla jsem do důchodu a za nějaký čas se mi zvedl cholesterol z důvodu né moc velké aktivity a práce,začala jsem užívat Omega Marine Forte a po půl roce jsem měla cholesterol vpořádku a lepší jsem se cítila a proto ho beru pořád jen 1 denně a stačí to Marie Krnov

  66. petr říká:

    taky sem naletěl už dvakrat jsem volal na tu jejich slavnou linku a pokažde mi to někdo jak to zvedl hned položil tak je mužu už kašlat ať si posilaj co chcou

  67. Miroslav Hromek říká:

    Rušim ďalšiu dodávku OMEGA MARINE a už nechcem, aby ste mi od 1.9.2012 zasielali žiadne výrobky. Zákaznické číslo: 216331

  68. NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o říká:

    Dobrý den,

    tato stránka nemá nic společného s firmou NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o., jedná se o veřejnou diskuzi, proto bohužel nemůžeme reflektovat na požadavky zde uvedené.

    Pokud si přejete zrušit abonentní proram nebo nás v jakékoli věci kontaktovat, chtěli bychom Vás touto cestou požádat, abyste nás kontaktovali mezi 8 – 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY :+420 389 005 115, nebo nám napište na adresu Nemanická 16, 370 18 České Budějovice. Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www naturamed cz.

  69. Ladislava říká:

    Dobrý den.Chtěla bych přerušit na 3měsíce posílaní Omega Marine Forte,Zakaznické číclo je 910608.Děkoji Marková

  70. simona šmerdová říká:

    Dobrý večer,chci ,,zrušit” zasílání od NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o. čehokoliv.Zákaznické číslo 929279 .Prosím o písemné vyrozumění na viz. výše udanou emailovou adresu. To by neměl být problém.Děkuji Simona

  71. Eva Klvačová říká:

    Ruším další dodávku OMEGA MARINE FORTE ani žádné jiné vaše produkty.Zákaznické číslo:929062 -Děkuji Klvačová Eva 31.10.2012

  72. Otipková Petra říká:

    Ruším další dodávku OMEGA MARINE FORTE
    Děkují za pochopení Otipková Petra
    Nad Stadionem 472
    Vrbno pod Pradědem
    79326

  73. Jarouš říká:

    Odebírám Omegamarine asi dva roky , mezitím jsem měl několik měsíců pozastavenou dodávku a bez problémů. Holt někteří lidé by chtěli všechno zdarma a když si něco objednají , musí to také řádně zrušit.

  74. simona šmerdová říká:

    Děkuji za kladné vyřízení naší záležitosti.Simona Šmerdová

  75. NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o říká:

    Dobrý den,

    jsem zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o. – rádi bychom poděkoli zákazníkům za kladné hodnocení naší společnosti. Pro ty, co chtějí zrušit abonentní program – jak již bylo v této diskuzi zmíněno – NELZE RUŠIT PROGRAMOVÉ ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ FORMOU PŘÍSPĚVKŮ ZDE!

    Pokud si přejete zrušit abonentní proram nebo nás v jakékoli věci kontaktovat, chtěli bychom Vás touto cestou požádat, abyste nás kontaktovali mezi 8 – 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY :+420 389 005 115, nebo nám napište na adresu Nemanická 16, 370 18 České Budějovice. Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www naturamed cz.

    S pozdravem tým NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

  76. Lýdia Krišková říká:

    Dobrý deň,
    ruším objednávku na OmegaMarineFORTE od 1.1.2013.

    Lýdia Krišková
    I. Krasku 2/7
    Prievidza

  77. NaturaMed Pharmaceuticals, sro říká:

    Dobrý den,

    jsem zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o. a jak bylo již v této diskuzi zmíněno, nelze prostřednictvím těchto stránek rušit programové zasílání produktů.
    Obraťte se prosím na zákaznickou linku +420 389 005 115 a to každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin, nebo nás kontaktujte na kontaktní adrese Nemanická 16, 370 18 České Budějovice.

    Děkujeme za pochopení,

    S pozdravem, NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o.

  78. :-))) říká:

    :))) to je KOCOURKOV!!!!Hlavně si přečte složení OmegaMArineForte:((( kde nic tu nic!!!!
    Přeji hezké dny Iva

  79. :-))) říká:

    a 100% mě tohle nedáte sem,že:-)))))))))))))) Iva

  80. Jan Smejkal říká:

    Trochu jsem, se po pročtení těchto příspěvků lekl. Vzal jsem jsem jako řada dalších tento produkt na zkoušku s vědomím, že smlouva je uzavřena po telefonu. Přišel mi balíček na zkoušku (za poštovné) a pak další za plnou cenu. Složenky platím dnes a na uvedené lince (zákaznické centrum) jsem zasílání dalších balíčků zrušil. Důvodem je, že nejsem schopen si ověřit, jestli výrobek je skutečně kvalitnější než levnější produkty v lékárnách. Zákaznické číslo je shodné s variabilním symbolem. Vše proběhlo bez problémů, jednání slušné. Složení výrobku, výrobce a distributor jsou na obalu. Tak pokud mi nebudou chodit další balení, nemám proti této firmě žádné výhrady. To že trochu tlačí na pilu a přemlouvají, tak to dělají dnes skoro všichni. Vulgární příspěvky s gramatickými chybami je lépe asi nečíst.

  81. Jiřina Bátovská říká:

    Prosím o zrušení dodávky Omega 3. Moje zákaznické číslo je 798239.
    Děkuji Jiřina Bátovská

  82. Květoslava Kubalíková říká:

    Dobrý den. Děkuji za vzorkový balíček, ale již si nepřeji zasílaní žádných dalších balíčků.. Ten který mi přišel, omylem převzala a otevřela moje dcera. Zalepila jsem ho a poslala jsem ho zpět s celým obsahem, který tam byl. Děkuji za pochopení K.Kubalíková

  83. Anna Kravčíková říká:

    Dnešným dňom ruším ďalšie dodávky Omega Marine Forte.Keďže sa nemôžem dovolať na zákaznícku linku, rozhodla som sa vyriešiť to týmto spôsobom.
    Odpoveď mi zašlite na môj mail.
    Zákaznícke číslo:255852
    Ďakujem za pochopenie. Kravčíková Anna

  84. Míša říká:

    Dneska mi v poště přišla uvedená nabídka , kouknu na jejich stránky uvedené na letáku a nikde ani stopa o majiteli firmy, sídle , dále možnosti vrátit nebo reklamovat zboží už toto varuje že jsou to podvodníci… Jinak kašlete na kapsle a kupte si v lékárně rybí tuk vyjde levněji a účinky jsou lepší, v kapslích používají rostlinné omega 3 a ty jsou méně účinné než živočišného původu, je to jen velký kšeft….

  85. Petr říká:

    Lidi,

    tohle nepobírám. Proč proboha píšete do této diskuze žádosti o zrušení i když x krát je uvedeno, že tahle diskuze nemá s tou firmou nic společného. Tehle mne hlava fakt nebere .